- Burs başvuruları her yıl Güz dönemi 15 Ağustos-30 Eylül, Bahar dönemi 15 Ocak-30 Ocak arasında yapılacaktır.
- Başvuruda bulunan adayların belirlenmiş olan tüm evraklarını elden ya da posta yoluyla vakfımıza ulaştırması gerekmektedir.
- Başvuruda bulunan adaylardan aşağıda sıralanan belgeler talep edilmektedir;
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- Nüfus Kayıt Örneği (Nüfus Müdürlüğü’nden veya www.turkiye.gov.tr internet adresi üzerinden)
- Yerleşim Yeri Belgesi (Nüfus Müdürlüğü’nden veya www.turkiye.gov.tr internet adresi üzerinden)
- Sabıka Kaydı Belgesi (ilgili kurum veya www.turkiye.gov.tr internet adresi üzerinden)
- Gelir Durumuna İlişkin,
- Çalışan ebeveynlerin ayrı ayrı maaşlarını gösteren işveren onaylı bordro,
- Serbest meslek sahibi ebeveynlerin vergi levhası/levhaları,
- Emekli olan ebeveynlerin Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan aldıkları maaşı gösterir doküman,
- Geliri olmayan anne ve baba için Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan anne ve baba adına kayıt olmadığına dair belge (ilgili kurum veya www.turkiye.gov.tr internet adresi üzerinden)
- Ailenin Oturduğu Ev Kira İse Kira Kontratı Fotokopisi,
- Öğrenci Belgesi,
- Anne ve baba adına kayıtlı mal varlığını gösterir döküm belgesi (Tapu Müdürlüğü’nden veya www.turkiye.gov.tr internet adresi üzerinden)
- Bursiyer adayları evraklarını eksiksiz ve gerçeğe aykırılık taşımayacak şekilde vakfımıza teslim etmekle yükümlüdür. Aksi takdirde burs başvurusu dikkate alınmaz, adaylık süreci sonlandırılır.
- Değerlendirme sonuçları e-posta ya da SMS yoluyla adaylara bildirilir.